هاویا

بازگشت به سایت
خانه طراحی وب کسب درآمد اینترنتی آموزش

نحوه ساخت دکمه های اشتراک در شبکه های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ساعت ۲۱:۲۵ 2087 بار

در این پست قصد داریم نحوه ایجاد دکمه های اشتراک در شبکه های اجتماعی فیسبوک ، گوگل پلاس ، توئیتر و سایر شبکه های معروف را آموزش دهیم ، اگر به انتهای این مطلب نیز توجه نمائید دکمه های مدنظر را مشاهده خواهید کرد ، تمام این دکمه ها در واقع لینک هایی هستند به شبکه های اجتماعی و برای ایجاد آنها ، تنها کافیست پارامترهایی را در لینک هایی که در ادامه گفته می شود قرارداده و لینک مورد نظر را در صفحه خود قرار دهید.

فرض کنیم شما در صفحه ای از سایت خود هستید که آدرس صفحه به شکل زیر می باشد

https://www.havia.ir

کافیست آدرس فوق را که از این پس با [LINK] آن را نشان می دهیم در آدرس های زیر قرار دهید و در آن صورت کاربر با کلیک بر روی لینک ساخته شده می تواند صفحه مد نظر شما را به اشتراک بگذارد ، در ادامه به آدرس لینک شبکه های اجتماعی محبوب جهت اشتراک مطالب اشاره شده است.

اشتراک در فیسبوک (Facebook) :

http://www.facebook.com/sharer.php?u=[LINK]

اشتراک در گوگل پلاس (Google Plus) :

http://plus.google.com/share?url=[LINK]

اشتراک در توئیتر (Twitter) :

http://www.twitter.com/share?url=[LINK]

اشتراک در تلگرام (Telegram) :

https://telegram.me/share/url?url=[LINK]&text=[TEXT]

در لینک اشتراک گذاری تلگرام ، علاوه بر آدرس صفحه لازم است عنوان مطلب [TEXT] نیز وارد شود

اشتراک در کلوب (Cloob) :

http://www.cloob.com/share/link/add?url=[LINK]

اشتراک در واتساپ (Whatsapp) : 

whatsapp://send?text=[TEXT][LINK]

اشتراک در لینکداین (Linkedin) :

https://www.linkedin.com/shareArticle?mini=true&url=[LINK]&title=[TEXT]&source=[SITE]

در لینک اشتراک گذاری شبکه لینکداین ، علاوه بر آدرس صفحه ، لازم است عنوان مطلب [TEXT] و همچنین آدرس دامین سایت [SITE] نیز ذکر شود

اشتراک این مطلب
درباره بلاگ هاویا
این وبلاگ با هدف ارائه مطالبی جذاب و آموزش های کاربردی در زمینه های طراحی وبسایت ، طراحی اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ایجاد شده است و امید است که این مطالب شما را در رسیدن به موفقیت یاری دهد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ارتباط با گروه طراحی سایت هاویا تهران
تمــاس باماروی کمکـ ما حسابـ کنید