هاویا

بازگشت به سایت
خانه طراحی وب کسب درآمد اینترنتی آموزش

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش فایل

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ ساعت ۱۳:۴۶ 1113 بار

اگر به دنبالی روشی مطمئن و بدون نیاز به سرمایه هستید جهت کسب درآمد اینترنتی ، مطمئنا راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش فایل ، یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. روش کار نیز ساده است ، با عضویت در سایت های فروشگاه ساز فایل نظیر فایل 24 می توانید بدون هیچ هزینه ای ، فروشگاه خود را راه اندازی کنید ، سپس کافیست فایل های خود نظیر مقالات دانشگاهی ، جزوات درسی ، فایل های آموزشی ، اسکریپت و کد ، کلیپ صوتی و تصویری و هر نوع فایل دیگر که قابلیت فروش در اینترنت را داشته باشند را در فروشگاه خود قرار دهید و با فروش فایل های خود کسب درآمد داشته باشید.

درآمد اینترنتی شما چقدر خواهد بود؟

فرض می کنیم شما 20 محصول دیجیتال را در فروشگاه خود قرار داده اید ، متوسط قیمت هر محصول را نیز 5000 تومان در نظر می گیریم. با این فرض اگر شما هر روز فقط 2 محصول به فروش برسانید درآمد ماهانه شما 300 هزار تومان خواهد بود. این درآمد اگر چه درآمد زیادی نیست ولی نکته قابل توجه این است که برای رسیدن به این درآمد تنها 20 ساعت زمان صرف کرده اید تا 20 محصول در فروشگاه خود قرار دهید. حال با این فرض اگر تعداد محصولات فروشگاه شما به 40 محصول برسد ، درآمد شما 600 هزار تومان در ماه خواهد شد. با این اوصاف رساندن درآمد ماهانه به 1 میلیون و پانصد هزار تومان در ماه ، تنها نیازمند ثبت 100 محصول در فروشگاه است و ثبت این 100 محصول ، تنها 100 ساعت زمان خواهد برد. کافیست فقط یکبار ، 100 ساعت زمان بگذارید تا ماهی 1/5 میلیون تومان درآمد کسب کنید ، یعنی درآمدی تقریبا معادل حقوق یک کارمند به ازای 8 ساعت کار در روز !!!

علاوه بر فروش مستقیم محصولات دیجیتال ، روش های دیگری نیز برای کسب درآمد اینترنتی از طریق این سایت ها وجود دارد که در مطالب بعدی در مورد هر یک به تفکیک صحبت خواهیم کرد.

کسب درآمد اینترنتی فروش فایل دیجیتال

اشتراک این مطلب
درباره بلاگ هاویا
این وبلاگ با هدف ارائه مطالبی جذاب و آموزش های کاربردی در زمینه های طراحی وبسایت ، طراحی اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ایجاد شده است و امید است که این مطالب شما را در رسیدن به موفقیت یاری دهد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ارتباط با گروه طراحی سایت هاویا تهران
تمــاس باماروی کمکـ ما حسابـ کنید